یوونتوس به دنبال ستاره های مدنظر تیاگو موتا خواهد بود

یوونتوس به دنبال ستاره های مدنظر تیاگو موتا خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس پس از انتخاب مربی جدید به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو پس از انتخاب تیاگو موتا به عنوان سرمربی فصل آینده بیانکونری اکنون مدیران یوونتوس به دنبال جذب ستاره های مدنظر خود برای تقویت تیم در فصل آینده هستند. بعد از قطعی شدن انتقال دی‌گرگوریو دروازه بان باشگاه مونزا اکنون یوونتوس به دنبال جذب ریکاردو کالافیوری ستاره فصل جاری باشگاه بولونیا است. کالافیوری با پیوستن به یوونتوس و کار کردن مجدد با تیاگو موتا این بار در یک باشگاه جدید موافقت کرده است. مذاکره میان یوونتوس و بولونیا ادامه دارد و ممکن است بازیکنان دیگری در معامله بین دو تیم قرار داده شوند.

به جز یوونتوس تیم های دیگری مانند چلسی، بایرلورکوزن، لیورپول و منچستریونایتد به هم به جذب ریکاردو کالافیوری علاقه دارند. اولویت این بازیکن حضور در یوونتوس است و این بازیکن قصد دارد با مربی خود فعالیت کند اما قیمت ۴۰ میلیون یورویی تعیین شده توسط بولونیا می تواند شانس تیم های دیگر را افزایش دهد

در سیستم بازی تیاگو موتا حتی دروازه‌بان هم جزئی از ۱۱ نفر سیستم اصلی تیم برای بازیسازی خواهد بود و از دلایلی که مدافعی مانند کالافیوری می‌تواند گل های زیادی بزند همین آزادی مدافعان در این سبک بازی است.

۱۰۰۹