هشت بازیکنی که تیاگو موتا برای بازسازی یوونتوس می‌خواهد

هشت بازیکنی که تیاگو موتا برای بازسازی یوونتوس می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو موتا برای بازسازی یوونتوس لیستی متشکل از 8 بازیکن به مدیران باشگاه داده تا در تابستان پیش رو جذب کنند.

به گزارش فوتبالی، پس از نتایج ضعیفی که مکس آلگری در این فصل با یوونتوس به دست آورد، سرانجام مدیران بیانکونری تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این سرمربی ایتالیایی باتجربه پایان دهند. این تیم تا میانه فصل با اینتر میلان برای کسب قهرمانی می‌جنگید اما به مرور زمان دچار افت شد و حالا نایب قهرمانی را هم به آث میلان واگذار کرده است.

یوونتوس که زمانی بر فوتبال ایتالیا سلطه داشت و قهرمانی‌های متعدد به دست می‌آورد، حالا تبدیل به تیمی معمولی در سری آ شده است. آن‌ها چهار فصل است که طعم قهرمانی در لیگ را نچشیدند و هواداران این تیم تشنه تکرار فتح اسکودتو هستند. هرچند که در این فصل کوپا ایتالیا را مال خود کردند، اما باز هم عملکردشان جای دفاع ندارد.

تیاگو موتا، سرمربی موفق باشگاه بولونیا در این فصل گزینه اصلی یووه برای فصل آینده است. اکثر خبرگزاری‌های معتبر انتقال این سرمربی به یوونتوس را تایید کردند و تنها اعلام رسمی خود باشگاه یوونتوس باقی مانده است. حتی باشگاه بولونیا نیز روز گذشته طی بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که تیاگو موتا در پایان فصل از بولونیا جدا می‌شود.

به نقل از اسکای اسپورت، تیاگو موتا هشت بازیکن را برای بازسازی یوونتوس و برگرداندن این تیم به اوج قدرت مدنظر دارد. دی گرگوریو، کالافیوری، ادرسون، تئون کوپمینرز، سامارزیچ، برشیانینی، جاشوا زیرکزی و کولپانی بازیکنان مدنظر تیاگو موتا برای بیانکونری هستند. در این بین چند بازیکن از بازیکنان فعلی بولونیا نیز حضور دارند.

1428