ستاره صربستانی یوونتوس به دنبال جلب نظر تیاگو موتا

ستاره صربستانی یوونتوس به دنبال جلب نظر تیاگو موتا

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپ کوستیچ، هافبک وینگر صربستانی یوونتوس با وجود این‌که در لیست فروش بیانکونری قرار داشت، اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در یووه ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو موتا با ورودش چند بازیکن یوونتوس را در لیست مازاد خود قرار داد. مربی‌ای که تصمیم دارد یوونتوس را دوباره به روزهای خوب خود بازگرداند و راه حل انجام این پروژه را در بازسازی تیم می‌داند. او چند بازیکن اصلی فصل گذشته یوونتوس را در لیست فروش قرار داد تا بازیکنان جدید با روحیه تازه را جانشین آن‌ها کند.

دو بازیکن سرشناس حاضر در لیست فروش موتا، فدریکو کیه زا و فیلیپ کوستیچ بودند. موتا در مصاحبه‌های خود علنا اعلام کرده بود که به این بازیکنان نیازی ندارد و آن‌های جایی در تفکراتش ندارند. فدریکو کیه زا تصمیم گرفت به هر شکل ممکن از یوونتوس جدا شود. او در حالی که با بارسلونا به توافق رسیده بود، در روزهای پایانی به لیورپول پیوست تا در فصل جدید برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

اما فیلیپ کوستیچ که چند پیشنهاد هم داشت، تصمیم گرفت در یوونتوس بماند و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، عملا باید گفت این بازیکن حداقل تا نیم‌فصل در یوونتوس ماندنی شده است. به نقل از نیکولو شیرا، کوستیچ تصمیم گرفت تا در یوونتوس بماند. او می‌خواهد به سختی تلاش کند تا موتا متقاعد شود او را در ترکیب اصلی یوونتوس قرار دهد.

کوستیچ در مقطعی مورد توجه بروسیا دورتموند قرار گرفته بود، اما این معامله به سرانجام نرسید.

1428