واکنش هافبک ملی‌پوش رئال سوسیداد به علاقه بارسلونا

واکنش هافبک ملی‌پوش رئال سوسیداد به علاقه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- میکل مرینو در واکنش به اخبار انتقالش به بارسلونا اعلام کرد که در حال حاضر تنها به رقابت‌های یورو فکر می‎‌کند.

به گزارش فوتبالی، با آغاز فصل نقل و انتقالات، اخبار زیادی هم در خصوص انتقال بازیکنان به تیم‌های جدید شنیده می‌شود. یکی از تیم‌هایی که همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است، بارسلونا است. کاتالان‌ها همیشه در فصل نقل و انتقالات اخبار زیادی حول باشگاهشان شنیده می‌شود، که حتی برخی از آن‌ها غیرواقعی هستند.

با ورود هانسی فلیک به جای ژاوی هرناندز، حالا حدس و گمان‌ها در خصوص تصمیمات این سرمربی آلمانی برای آینده باشگاه بارسلونا آغاز شده است. رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا اخباری در رابطه با لیست بازیکنان مدنظر این مربی منتشر کرده‌اند که در آن نام میکل مرینو نیز به چشم می‌خورد. گفته می‌شود هانسی فلیک جذب گیدو رودریگز را منتفی کرد و حالا می‌خواهد میکل مرینو، هافبک خلاق اسپانیایی رئال سوسیداد را به جای رودریگز به خدمت بگیرد.

با توجه به این‌که تنها 1 فصل تا پایان قرارداد مرینو باقی مانده، پیش‌بینی می‌شود که بارسلونا مبلغ زیادی برای خرید او نپردازد و او نپردازد. میکل مرینو می‌تواند یک خرید ارزان، اما کارآمد برای آبی‌واناری‌ها باشد.

حالا میکل مرینو که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسپانیا برای یورو 2024 به سر می‌برد، در واکنش به علاقه بارسلونا گفت: «همیشه این موضوع که تیم‌هایی به شما علاقه‌مند باشد لذت‌بخش است. اما در حال حاضر من به همراه تیم ملی هستم و می‌خواهم از فرصت به دست آمده استفاده کنم. ما می‌خواهیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش کنیم.»

1428