ستاره ملی‌پوش رئال سوسیداد نزدیک‌تر از همیشه به آرسنال

ستاره ملی‌پوش رئال سوسیداد نزدیک‌تر از همیشه به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش رئال سوسیداد، قصد دارد در این تابستان آبی و سفید پوشان سن سباستین را ترک کند و به باشگاه دیگری بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، میکل مرینو در چند فصل اخیر نقش تاثیرگذاری در پیشرفت رئال سوسیداد داشته است. این هافبک مستحکم و خلاق، در کنار مارتین زوبیمندی به خوبی توانست نبض بازی‌های رئال سوسیداد را در دست بگیرد تا این باشگاه نتایج قابل قبولی به دست بیاورد. آن‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شدند و در گروهی که اینتر، نایب قهرمان فصل گذشته حضور داشت توانست بالاتر از این تیم ایتالیایی سرگروه شود.

عملکرد درخشان او با پیراهن رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا باعث شد تا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود. اتلتیکو مادرید، بارسلونا و آرسنال سه تیمی هستند که در حال حاضر متمایل به جذب مرینو هستند. هرچند که شنیده می‌شود مرینو چندان علاقه‌ای به پیشنهاد اتلتیکو مادرید ندارد و به مدیران روخی بلانکو پاسخ منفی داده است. او از پیشنهاد آرسنال و بارسلونا هیجان‌زده است.

اما در روزهای اخیر، تمرکز سران بارسلونا بر روی خرید نیکو ویلیامز و دنی اولمو بود و کمی از این معامله غافل شدند. به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، میکل مرینو در حالی به خدمت گرفته می‎‌شود که فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسا در این تابستان به فروش برسد. دی یونگ بازیکن مورد علاقه هانسی فلیک است و احتمالا در جمع کاتالان‌ها بماند.

بدین ترتیب، باید گفت هم‌اکنون آرسنال بیشتر از سایر رقبا به جذب میکل مرینو نزدیک است.

1428