ستاره خط هافبک رئال سوسیداد در رادار بیانکونری

ستاره خط هافبک رئال سوسیداد در رادار بیانکونری

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس برای تقویت کمربند خط میانی خود قصد دارد در تابستان پیش رو میکل مرینو، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال سوسیداد یکی از تیم‌هایی است که ستاره‌هایش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته‌اند. آن‌ها در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نمایش درخشانی ارائه دادند. آبی و سفیدهای ایالت باسک کار سختی برای حفظ ستاره‌های خود در تابستان پیش رو دارند، به خصوص اگر وضعیت ضعیف آن‌ها در لالیگا ادامه پیدا کند و نتوانند جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

بازیکنانی مانند تاکفوسا کوبو، مارتین زوبیمندی و رابین لو نورماند همگی مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارند و ایمانول آلگواسیل، سرمربی تیم، تصمیم دارد تا حد ممکن بازیکنان کلیدی خود را حفظ کند، اما این کار آسانی نخواهد بود.

میکل مرینو، هافبک چپ پا و خلاق رئال سوسیداد نیز از جمله بازیکنانی است که شاید در تابستان آینده از این تیم جدا شود. قرارداد او با تیم باسکی در سال 2025 به پایان می‌رسد. با این حال، روند مذاکرات برای تمدید با هافبک اسپانیایی خوب پیش نمی‌رود.، رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی مدعی شده‌اند که یوونتوس قصد دارد در تابستان 2024 برای جذب میکل مرینو اقدام کند.

یوونتوس چند بازیکن دیگر را هم در لالیگا دنبال می‌کند. پیش از این نیز گفته شده بود که بیانکونری تمایل دارد تا رینیلدو، مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که قرار است جانشین الکس ساندرو در ترکیب یوونتوس شود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا بانوی پیر می‌تواند اهداف لالیگایی خود را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به خدمت بگیرد یا خیر.

1428