مدافع فرانسوی بارسلونا در لیست خرید رئال سوسیداد

مدافع فرانسوی بارسلونا در لیست خرید رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- رئال سوسیداد سعی دارد پس از جدایی رابین لی نورمان، مدافع ملی‌پوش اسپانیایی خود به سراغ جذب کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا برود.

به گزارش فوتبالی، رابین لی نورمان پس از درخشش در ترکیب رئال سوسیداد و تیم ملی اسپانیا، توانست توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. حالا گفته می‌شود که کارهای انتقال این مدافع به اتلتیکو مادرید نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است. در صورتی که لی نورمان آبی و سفیدهای سن سباستین را ترک کند، آن‌ها به دنبال گزینه‌ای جانشین خواهند رفت.

به نقل از دو خبرنگار نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، یعنی راجر توریو و فرناندو پولو، رئال سوسیداد برای جانشینی رابین لی نورمان علاقه‌مند به جذب کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا است. نزدیکان لنگله اعتقاد دارند که خود بازیکن فعلا از چنین پیشنهادی خبردار نشده است، اما اگر رئال سوسیداد به صورت رسمی برای خرید او اقدام کند، پیشنهاد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین مانع بر سر راه رئال سوسیداد و هر باشگاهی که علاقه‌مند به جذب کلمنت لنگله است، دستمزد بالای او است. او تا به حال حاضر نشده است دستمزد خود را پایین بیاورد و از شرایط فعلی خود راضی است. چند باشگاه عربستانی حاضر بودند دستمزد مورد نظر او را بپردازند، اما مدافع فرانسوی علاقه‌ای ندارد راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شود.

باید دید در هفته‌های آینده چه سرنوشتی برای این بازیکن رقم می‌خورد. اگر بارسلونا بتواند او را به فروش برساند درصد قابل توجهی از مشکلات مالی را حل می‌کند.

1428