افزایش جالب توجه ارزش وینگر مدنظر بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات

افزایش جالب توجه ارزش وینگر مدنظر بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- ارزش هافبک ملی پوش آلمانی باشگاه اشتوتگارت در بازار نقل و انتقالات افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال اشتوتگارت در فصل گذشته رقابت های بوندسلیگا همراه با مربی جوان خود دیتر هوینس عملکرد بی نظیری را از خود نشان داد و اکنون چند بازیکن این تیم مانند آنتون، میتشلتاد، اونداف و فوریش در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال آلمان برای رقابت های یورو ۲۰۲۴ قرار گرفته اند. یکی از این بازیکنان وینگر توانمند باشگاه یعنی کریس فوریش است که در پایان فصل رقابت های بوندسلیگا آلمان بند آزادسازی قرارداد او پس از دعوت شدن برای یورو ۲۰۲۴ به جای ۲۳ میلیون یورو رقم ۲۶ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. بایرن مونیخ و تاتنهام در کنار دورتموند همچنان او را از نزدیک زیر نظر دارند. برای باشگاه بایرن مونیخ او به عنوان یکی از نام‌ های مهم فصل آینده پس از ژائو پالینیا در لیست اولویت دار نقل و انتقالات تابستانی باواریایی ها قرار دارد.


مکس ابرل قصد دارد انقلابی را در ترکیب تیم بایرن مونیخ برای فصل آینده ایجاد کند و قه همین منظور چند بازیکن را در فهرست خرید باشگاه قرار داده است:

۱) ژائو پالینیا از فولام
۲)  کریس فوریش از اشتوتگارت
۳)  جاناتان تاه از بایرلورکوزن
۴)  ژاوی سیمونز از پاری سن ژرمن

البته خرید تمام این ستاره های موفق کار ساده ای نخواهد بود و بایرن مونیخ باید برای رعایت فیرپلی مالی یوفا فروش بازیکن هم برای تامین بودجه خرید بازیکنان جدید داشته باشد.

۱۰۰۹