بایرن مونیخ 4-0 اشتوتگارت؛ لواندوفسکی بی‌رحمانه می‌تازد

بایرن مونیخ 4-0 اشتوتگارت؛ لواندوفسکی بی‌رحمانه می‌تازد

پایگاه خبری فوتبالی - عصر امروز از ساعت 18، دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت از هفته بیست و ششم بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. این دیدار از آن جهت حساس بود که باواریایی‌ها با پیروزی در این دیدار می‌توانستند فاصله خود را تیم دوم جدول یعنی لایپزیگ دوباره به 4 امتیاز افزایش دهند. 

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول شاهد بازی پرگل و درگیرانه بودیم. اشتوتگارت بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا شانس گلزنی را داشت. در دقیقه 12 آلفونسو دیویس با تصمیم VAR با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. در حالی‌که همگان انتظار داشتند کار بایرن مونیخ در ادامه سخت شود، اما این روبرت لواندوفسکی بود که در دقیقه 17 گل اول را روی پاس گنبری برای بایرن مونیخ زد. در دقیقه 22 این سرژ گنبری بود که اختلاف را دوبرابر کرد و تنها یک دقیقه بعد لواندوفسکی گل سوم بایرن و دوم خودش را به ثمر رساند. این پایان کار در نیمه اول نبود و روبرت لواندوفسکی با زدن گل چهارم هت‌تریک کرد تا نشان دهد که هنوز بهترین مهاجم این فصل اروپا است. 

در نیمه دوم، تب و تاب بازی پائین آمده بود و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. اشتوتگارت چند باری سعی در کم کردن اختلاف و جبران حداقل یک گل داشت اما هیچ کدام ثمر بخش نبود تا بایرن مونیخ با درخشش لواندوفسکی با حساب 4-0 اشتوتگارت را در هم بکوبد. 

4416