بایرن مونیخ، مشتری جدید ماشین گلزنی اشتوتگارت

بایرن مونیخ، مشتری جدید ماشین گلزنی اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ هم برای جذب سرهو گیراسی، مهاجم گلزن اشتوتگارت علاقه نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از بیلد، بایرن مونیخ با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد و تاتنهام به مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت، مصمم است تا این بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرده و به عنوان یک پشتیبان برای مهاجم اول خود یعنی هری کین به کار بگیرد. 

هر تیمی که موفق به جذب گیراسی شود باید حدود 20 میلیون یورو پرداخت کند. گفته می‌شود همراه با دو باشگاه لیگ برتری، بروسیا دورتموند، نیوکاسل، اتلتیکو مادرید و آث میلان نیز برای به خدمت گرفتن این ماشین گلزنی دست به کار شده‌اند. این ملی پوش گینه‌ای در این فصل 17 گل در 14 بازی به ثمر رسانده که آمار بسیار خیره‌کننده و خوبی به حساب می‌آید.

گیراسی در فصل گذشته در بوندسلیگا تنها 11 گل زده بود، اما به نظر می‌رسد تصمیم خود را برای ملحق شدن به یک تیم معروف‌تر گرفته است. با این حال، تصور می‌شود وصله بنفش او، تیم‌های خواهان از سرتاسر اروپا را نسبت به پتانسیل تضمین امضای او آگاه کرده است. گیراسی، ملی‌پوش گینه است و نماینده کشورش در جام ملت‌های آفریقاست. او در این رقابت‌ها گلی به ثمر نرسانده، اما تیمش به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود، اما در این مرحله بازی را به کنگو واگذار کرد.

او پس از AFCON به جمع هم‌تیمی‌های خود در اشتوتگارت بازخواهد گشت. آنها روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان، به مصاف بایر لورکوزن می روند.

1369