زلاتان: پس از 25 سال به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شدم!

زلاتان: پس از 25 سال به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شدم!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی سوئد در استکلهم پیش از بازی دوستانه مقابل صربستان از زلاتان ایبراهیموویچ تجلیل کرد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان که یک سال پیش کفش هایش را آویخته بود، در این بازی با حضور هواداران سوئدی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد. ایبرا در 122 بازی ملی خود برای سوئد، 62 گل به ثمر رسانده بود.

زلاتان که در دوران فوتبالش در باشگاه هایی نظیر مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پی اس جی، یونایتد و لس آنجلس گالکسی بازی کرده، بیان کرد:" 25 سال پیش گفتم که بهترین بازیکن دنیا خواهم شد و خیلی ها به من خندیدند. حالا پس از 25 سال در این جا هستم و می توانم بگویم که بهترین بازیکن تاریخ هستم!"

زلاتان 42 ساله در مورد الهام بخشی خود برای جوان ها گفت:" به نسل جوان می خواهم بگویم که : جسارت داشته باشید و رویاهای بزرگ برای خود داشته باشید. اگر این نیرو را نداشته باشید که رویاهای بزرگی را داشته باشید، به مسیر من اتکا کنید و از این مسیر نیرو بگیرید. من شاهد زنده ای برای این نکته هستم که هیچ چیزی غیرممکن نیست. امیدوارم که از مسیری که داشتم، لذت برده باشید." 

هواداران سوئدی در این بازی با شعار "زلاتان، زلاتان" به تشویق این ستاره پرداختند. وی در ادامه بیان کرد:" پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئد، بهترین اتفاق دوران فوتبالم بود. با غرور و احترام این پیراهن را پوشیدم و کاپیتان تیم بودم. حالا می خواهم بگویم که "سوئد، به پیش، دوستت دارم.""

4125