میلان در آستانه پرداخت بند آزادسازی مهاجم بولونیا

میلان در آستانه پرداخت بند آزادسازی مهاجم بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی- میلان قصد دارد در روزهای آینده قدم‌های نهایی برای خرید جاشوا زیرکزی را بردارد.

به گزارش فوتبالی، جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا مورد توجه تیم‌های زیادی در سطح اروپا قرار گرفت. او زیر نظر تیاگو موتا توانست به بهترین نسخه خودش برسد و حالا توجه تیم‎‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. این مهاجم جوان از لیگ‌های انگلیس، آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارد. به نظر می‌رسد که تیم‌های ایتالیایی در خرید زیرکزی جدی‌تر هستند.

آرسنال، منچستریونایتد و چلسی چندی پیش در خصوص شرایط این بازیکن پرس‌وجو کردند اما در حال حاضر این تیم‌ها گزینه‌های دیگری را زیر نظر دارند. بنجامین شسکو و خولیان آلوارز، در حال حاضر برای این تیم‌ها اولویت‌های مهم‌تری هستند. حتی ویکتور اوسیمن نیز تقریبا از لیست خرید باشگاه‌های انگلیسی کنار رفته است.

به نقل از فابریزیو رومانو، میلان آماده است تا بند آزادسازی 40 میلیون یورویی جاشوا زیرکزی را بپردازد. روسونری قصد دارد هرچه سریع‌تر این مبلغ را به باشگاه بولونیا بپردازد تا در رقابت برای خرید این بازیکن پیروز شود. زیرکزی در لیست خرید یوونتوس هم قرار دارد و تیاگو موتا می‌خواهد این مهاجم هلندی را با خود به شهر تورین ببرد. باید دید در نهایت کدام باشگاه موفق به خرید این پدیده جوان خواهد شد.

بایرن مونیخ، باشگاه سابق زیرکزی نیز تمایل داشت تا او را دوباره جذب کند. گفته می‌شد که ونسان کمپانی سبک بازی این مهاجم را دوست دارد، اما در حال حاضر علاقه زیادی وجود ندارد. به گزارش فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار رسانه اسکای اسپورت، بایرن مونیخ منتظر است تا پنجاه درصد از انتقال بعدی زیرکزی به دست بیاورد و خودش از رقابت کنار کشیده است.

1428