میلان 5-1 بولونیا؛ روسونری ها دربست به سمت اروپا

میلان 5-1 بولونیا؛ روسونری ها دربست به سمت اروپا

خبرگزاری فوتبالی - میلان با نتیجه پنج بر یک، برد قاطعانه ای در مقابل بولونیا کسب کرد و یک گام دیگر به هدفش که کسب سهمیه لیگ اروپاست، نزدیک تر شد.

به گزارش فوتبالی، میلان یکی از بهترین نمایش های بعد از قرنطینه را در میان تیم های ایتالیایی داشته است. آنها در خانه، بولونیا را در هم کوبیدند که سالماکرس، چالهان اوغلو، بن ناصر، ربیچ و کالابریا در این بازی برای میلان گلزنی کردند. روسونری ها در حال حاضر با 56 امتیاز و یک بازی بیشتر از ناپولی در رتبه ششم قرار دارند و فقط به پنج امتیاز از چهار بازی بعدی برای نهایی کردن سهمیه لیگ اروپا فاصله دارند. در واقع به نظر می رسد که میلان با روند فعلی قطعا فصل بعد در لیگ اروپا خواهد بود و می تواند با برنامه ریزی بهتری آماده فصل 21-2020 شود. به خصوص که احتمالا رانگنیک آلمانی هدایت تیم را به جای پیولی به عهده خواهد گرفت. میلان بعد از قرنطینه تیمی مهارناپذیر بوده است که بزرگترین دستاوردشان هم در هم کوبیدن یوونتوس صدرنشین بود.

بولونیا از سویی با این شکست در رده دهم باقی ماند و آخرین امیدها برای کسب سهمیه اروپایی را از دست داد. در حال حاضر لیگ ایتالیا در حالی پیگیری می شود که به نظر می رسد قبل از هفته پایانی تکلیف سهمیه های اروپایی مشخص شوند.