تساوی خانگی میلان مقابل بولونیا با دو پنالتی از دست رفته

تساوی خانگی میلان مقابل بولونیا با دو پنالتی از دست رفته

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۲ رقابت های سری آ ایتالیا با تساوی خانگی میلان مقابل بولونیا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان در دیدار هفته ۲۲ سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف تیم بولونیا رفت و در یک دیدار سخت مقابل حریف با نتیجه ۲-۲ به تساوی دست پیدا کرد و دو امتیاز حساس را از دست داد. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۲۹ جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی بولونیا گل اول را برای تیم مهمان به ثمر رساند در دقایق پایانی نیمه اول میلان صاحب یک ضربه پنالتی در دقیقه ۴۲ شد که اولویه ژیرو این پنالتی را از دست داد اما در ادامه روبن لوفتوس چیک هافبک انگلیسی میلان روی پای داویده کالابریا در دقیقه ۴۵ گل تساوی میلان را به ثمر رساند. علی رغم تلاش دو تیم و موقعیت های گل در نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میلان برای برد در بازی خانگی  تلاش کرد و در دقیقه ۷۴ صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و این بار نوبت تئو هرناندز بود که پنالتی را خراب کند تا استفانو پیولی دو ضربه پنالتی را از دست داده باشند. در دقیقه ۸۳ روبن لوفتوس چیک گل دوم خود و میلان را وارد دروازه بولونیا کرد و اما در دقیقه ۹۲ این بولونیا بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد و ریکاردو اورسولینی گل تساوی شاگردان تیاگو موتا را به ثمر رساند. در لحظات پایانی این بازی تیاگو موتا از کنار زمین به دلیل اعتراض اخراج شد و در نهایت تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲-۲ رسیدند.

با این تساوی شاگردان استفانو پیولی ۴۶ امتیازی شدند و در رده سوم جدول سری آ قرار گرفتند و بولونیا هم با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

۱۰۰۹