برد عجیب و سخت میلان برابر بولونیا با گل به خودی زلاتان!

برد عجیب و سخت میلان برابر بولونیا با گل به خودی زلاتان!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در دیدار برابر بولونیا به پیروزی پر گل چهار بر دو دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته نهم سری آ ایتالیا، دو تیم بولونیا و میلان از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه رناتو دالارا به میدان رفتند. پیش از شروع این بازی، میلان با 22 امتیاز در رده دوم و بولونیا با 12 امتیاز در جایگاه هشتم بود. در این دیدار پیولی سرانجام تصمیم گرفت تا زلاتان ابراهیموویچ را از ابتدا به زمین بفرستد و البته این مرد تمام نشدنی نیز با یک گل و یک پاس گل، جواب اعتماد پیولی را داد و البته یک گل به خودی نیز زد!

در نیمه اول رافائل لیائو موفق شد در دقیقه 16، گل اول را وارد دروازه میزبان کند. در دقیقه 20، آداما سومائورو با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا بولونیا 10 نفره شود. در دقیقه 35، داوید کالابریا اختلاف را دو برابر کرد و نیمه اول با پیروزی 2-0 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 49 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه 52 بارو موفق شد گل دوم بولونیا را به ثمر برساند. تنها چند دقیقه پس از این گل، روبرتو سوریانو نیز کارت قرمز از داور دریافت کرد تا بولونیا 9 نفره شود. در پنج دقیقه پایانی بازی، میلان موفق شد دو گل توسط بن ناصر و زلاتان بزند و با نتیجه 2-4، پیروز شود. 

4416