واکنش سرمربی گالاتاسرای به شایعه جذب هافبک بارسلونا

واکنش سرمربی گالاتاسرای به شایعه جذب هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اوکان بوروک پس از تمدید قراردادش تا 2026 به عنوان سرمربی گالاتاسرای به شایعات در مورد پیوستن ستاره بارسلونا به تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بوروک توانسته عملکرد درخشانی در گالاتاسرای داشته باشد و این تیم را در دو فصل متوالی به قهرمانی لیگ ترکیه رساند. بوروک در واکنش به شایعه پیوستن گوندوغان به تیمش گفت:" گوندوغان در بارسلونا خواهد ماند. هر مربی در دنیا دوست دارد که او در تیمش داشته باشد اما می دانم که ایلکای یک سال دیگر در بارسلونا خواهد ماند. بازیکنی است که سطح بسیار بالایی دارد و شخصیت فوق العاده ای دارد اما مطمئنم که یک سال دیگر در آن جا خواهد ماند." 

بوروک در مورد حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت فنرباغچه نیز صحبت کرد:" فکر نمی کنم که سطح تیم ما تحت تاثیر تصمیم فنرباغچه در مورد استخدام ژوزه مورینیو قرار گرفته باشد." 

گالاتاسرای با ثبت 102 امتیاز، مقتدرانه به قهرمانی لیگ ترکیه رسید و به نظر می رسد که رقابت این باشگاه با فنرباغچه در فصل آینده به شدت داغ باشد.

گوندوغان سال گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد اما همچون سایر اعضای این تیم نتوانست سال درخشانی داشته باشد. فلیک حساب ویژه ای روی ایلکای برای فصل پیش رو باز کرده و اجازه جدایی او از بارسلونا را نخواهد داد.

4125