عکس؛ خوشحالی بلینگام پیش از آن که شوت وینیسیوس گل شود

عکس؛ خوشحالی بلینگام پیش از آن که شوت وینیسیوس گل شود

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهد و برای پانزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل دوم رئال مادرید را وینیسیوس جونیور در دقیقه 83 بازی روی پاس جود بلینگام به ثمر رساند. در تصویر جالبی که از این گل به ثبت رسیده است، می بینیم که جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید پیش از آن که توپ وینی جونیور به گل تبدیل شود، خوشحالی می کند. در حقیقت به نظر می رسد که بلینگام از این قضیه که وینیسیوس جونیور قرار است که این توپ را به گل تبدیل کند، مطمئن است.

قبلا هم در طول فصل چنین اتفاقی رخ داده بود و در بازی رئال مادرید مقابل اوساسونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، پیش از آن که توپ وینیسیوس جونیور به گل تبدیل شود، جود بلینگام خوشحالی کرده بود.

وینی جونیور و جود بلینگام دو مدعی اصلی جایزه توپ طلا برای سال 2024 میلادی هستند و باید دید که در نهایت کدام یک از آن ها موفق می شود این جایزه را به دست بیاورد. کیلیان امباپه هم فصل آینده به جمع این دو ستاره اضافه می شود و شاهد یک خط حمله بی نظیر در رئال مادرید خواهیم بود.

1471