تعریف مهاجم بلژیکی از سطح لیگ عربستان

تعریف مهاجم بلژیکی از سطح لیگ عربستان

 پایگاه خبری فوتبالی- روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی چلسی که در این پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را به صورت دائمی ترک خواهد کرد، چراغ سبز خود را برای حضور در لیگ عربستان نشان داد.

 به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو مهاجم ۳۱ ساله چلسی که بند ۳۸ میلیون پوندی در قرارداد خود دارد، تیم لندنی را در تابستان پیش‌رو ترک خواهد کرد. موضع چلسی هم مشخص است و آن‌ها فقط اجازه خروج او را با انتقالی دائمی خواهند داد‌.

 ناپولی و آث میلان از سری آ به دنبال جذب لوکاکو هستند؛ همچنین او مدت‌ زیادی است که مورد توجه باشگاه‌های عربستانی نیز قرار دارد اما تا چند ماه گذشته تمایلی برای حضور در لیگ عربستان نداشت.

 اما لوکاکو حالا با مصاحبه‌ای در مورد لیگ عربستان گفته است که سطح این لیگ روز به روز بالاتر می‌رود، به نظر می‌آید بر خلاف گذشته در این تابستان مشکلی با انتقال به لیگ عربستان ندارد.

 او در ادامه گفت: من وقتی در لیگ عربستان حضور داشته باشم، امکان ندارد که دچار افت شوم. به دلیل اینکه سطح این لیگ روز به روز بالاتر می‌رود و در آینده‌‌ی نزدیک می‌تواند به نقطه‌ی اوج خود برسد. در حاضر می‌توان دید که با گذشت زمان، بازیکنانی سطح بالایی که در اروپا بازی می‌کنند تمایل به حضور در عربستان را نشان می‌دهند.

۱۴۲۸