اینتر قیمت فروش روملو لوکاکو را مشخص کرد

اینتر قیمت فروش روملو لوکاکو را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که اینتر مجبور است که یک یا دو بازیکن بزرگ خود را در تابستان بفروشد تا حساب های مالی خود را کنترل کند. مبلغ درخواستی نراتزوری ها برای فروش روملو لوکاکو ستاره بلژیکی خود 120 میلیون یوروست که گفته می شود بارسلونا و منچسترسیتی به دنبال خرید این بازیکن هستند.

به گزارش فوتبالی، شرکت سونینگ به دنبال یک شریک تجاری مناسب است تا بتواند مشکلات مالی اینتر را هل کند. آنها به لطف وامی که از "گلدمن ساچس" گرفته اند می توانند تا پایان فصل پایدار بمانند اما مشکلات مالی آنها به این معنی است که مجبور به فروش یک یا دو تا از ستارگان خود در پایان فصل هستند و در این شرایط بارسلونا و منچسترسیتی به لوکاکو چشم دوخته اند.

مهاجم بلژیکی در سال 2019 با 80 میلیون یورو از منچستریونایتد به اینتر پیوست که با ثبت 59 گل در 85 بازی آمار خوبی از خود ارائه داد اما ستاره سابق شیاطین سرخ تنها بازیکن بزرگ اینتر نیست که مورد توجه غول هایی اروپایی قرار دارد. اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به نیکو بارلا علاقمند هستند و بازییکنانی نظیر استفان دی فرای، الساندرو باستونی، مارسلو بروزوویچ، کریستین اریکسن و میلان اشکرینیار نیز مشتریانی دارند. اینتر البته ستارگانش را فقط با قیمت معقول و مناسب می فروشد و به همین خاطر است که قیمت بالایی را برای فروش لوکاکو طلب کرده اند.

4125