روملو لوکاکو: لایق احترام بیشتری هستم

روملو لوکاکو: لایق احترام بیشتری هستم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو معتقد است عملکرد او طی سالهای اخیر رضایت بخش بوده؛ اما این بازیکن به دنبال اهداف بزرگتری خواهد بود.

لوکاکو گفت: "من زمانی که 16 ساله بودم کارم را شروع کردم و هر سال مردم از من انتظار دارند 20 گل بزنم که من این کار را برای 10 سال متوالی انجام داده ام، بنابراین فکر می کنم خودم را ثابت کرده ام.

علیرغم شرایط موجود من انتظار احترام بیشتری دارم؛ اما من به این حرف ها گوش نمی دهم و تنها هدفم پیشرفت و نشان دادن توانایی هایم به مردم است. زمانی که برنده شده و تیمم را به پیروزی برسانم، واقعا راضی خواهم شد.

من فوتبال را فردی بازی نمی کنم؛ اما علاقمندم همانند بازیکنان بزرگی که عناوین زیادی فتح کرده اند، باشم. راه زیادی باقیست؛ اما تلاش هر روزه من در راستای پیروز شدن تیمم است و من به خودم فکر نمی کنم. من هنوز می توانم پیشرفت کنم. 24 ساله هستم و فکر میکنم سالهای زیادی پیش روی من است، بنابراین من هرگز راضی نشده ام. من همیشه می خواهم بهتر شوم و این یک چالش خوشایند است.

من یونایتد را به جای چلسی با قلب و مغزم انتخاب کردم و انتخاب درستی داشتم، زیرا همانطور که می بینید، من در وضعیت خوبی قرار دارم. اینجا چالش اصلی برنده شدن است و این همان چیزی است که من می خواستم."