مدافع چلسی: روملو لوکاکو یک غول است

مدافع چلسی: روملو لوکاکو یک غول است

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی به تمجید از روملو لوکاکو ستاره بلژیکی و هم تیمی جدیدش پرداخت و او را یک غول خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از چند روز مذاکره و بحث، سرانجام آبی‌های لندن با مبلغ درخواستی اینتر که صد و سی میلیون یورو بود، موافقت کردند و با شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه‌شان، روملو لوکاکو را به استمفورد بریج بازگرداندند. 

به نقل از سایت گل، فابریزیو رومان خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد که خبر انتقال این مهاجم بیست و هشت ساله به چلسی، به زودی اعلام می‌شود. لوکاکو پس از حضور ناموفق در منچستریونایتد، راهی اینتر شد و موفق به فتح سری آ همراه با نراتزوری شد. آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی آبی‌های لندن درباره او گفت: "از بدن او می‌توانید بفهمید که او یک غول است. لوکاکو بسیار قوی است و این را در دو فصل حضورش در ایتالیا ثابت کرده. واقعا در اینتر و همچنین بلژیک خوش درخشید. روملو یک گلزن قهار است و از نظر در بین بهترین مهاجمان دنیا قرار دارد. نمی‌توانم درباره کسی که هنوز بازیکن چلسی نشده، صحبت کنم. فکر می‌کنم همه چیز را راجع به قدرت بدنی، آمادگی جسمانی و استعداد بالای او در گلزنی گفته‌ام. لوکاکو قرار است گل‌های زیادی را برای ما به ثمر برساند.

4416