فاکتور مهم در قهرمانی رئال مادرید از نگاه کروس

فاکتور مهم در قهرمانی رئال مادرید از نگاه کروس

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس اسطوره رئال مادرید معتقد است نجات پیدا کردن از دست حملات بروسیا دورتموند در نیمه اول، نقش مهمی در پیروزی لوس بلانکوس ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های رئال مادرید و بروسیا دورتموند فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ومبلی برگزار کردند و در نهایت، رئال مادرید با دو گل از دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به پیروزی دو بر صفر رسید و برای پانزدهمین بار، قهرمان این تورنمنت شد. در نیمه اول این دیدار، زنبورها چند موقعیت بسیار خوب توسط کریم آدیمی و نیکلاس فولکروگ خلق کردند، اما در رسیدن به گل ناکام ماندند تا رئال مادرید در نیمه دوم، کار نماینده آلمان را یکسره کند.

به نقل از سایت گل، تونی کروس که پاس گل اول را به دنی کارواخال داد، راجع به این برد گفت: "مهم ترین فاکتور این بود که ما در نیمه اول گلی دریافت نکردیم. زمان زیادی طول کشید تا به خودمان بیاییم و بتوانیم بازی کنیم. آن ها می توانستند در نیمه اول به گل برسند."

این آخرین بازی کروس با پیراهن رئال مادرید بود و این ستاره آلمانی را دیگر در عرصه باشگاهی نخواهیم دید. حالا کروس یک چالش بزرگ دیگر پیش روی خودش دارد و باید برای مسابقات یورو 2024 آماده شود.

4416