طرفداری ستاره بارسلونا از دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا

طرفداری ستاره بارسلونا از دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا فاش کرد در فینال لیگ قهرمانان اروپا، طرفدار بروسیا دورتموند خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شنبه هفته آینده، فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بروسیا دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. لواندوفسکی، ستاره گلزن بارسلونا پیش از پیوستن به بایرن مونیخ، سابقه بازی در دورتموند دارد و حتی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان نیز رسید، اما در این مرحله مغلوب بایرن مونیخ شد و نتوانست به جام قهرمانی برسد. البته، در نهایت لواندوفسکی در سال 2020 با بایرن مونیخ به این جام رسید.

حالا لواندوفسکی در مصاحبه ای با مارکا گفت: "قطعاً از دورتموند طرفداری خواهم کرد. می توانم تصور کنم که آن ها چه احساسی دارند، زیرا من خودم یک بار در فینال در ومبلی بازی کردم و آن زمان بازیکن دورتموند بودم. می دانم اتمسفر به چه شکل بود. این آخرین بازی رویس برای دورتموند خواهد بود و می خواهد میراث جاودانه ای از خودش به جای بگذارد. برای دورتموند، این دومین فینال لیگ قهرمانان در قرن جدید است، اگرچه آن ها باید به مصاف تیمی مثل رئال مادرید بروند که همیشه در رقابت های چمپیونز لیگ، نمایش قابل توجهی دارد. من امیدوارم دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود."

4416