پیش‌بینی ستاره سابق رئال مادرید از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی ستاره سابق رئال مادرید از فینال لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- مارسلو، ستاره پیشین رئال مادرید پیش‌بینی کرده است که کهکشانی‌ها با 3 گل بروسیا دورتموند را شکست می‌دهند و عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست می‌آورند.

به گزارش فوتبالی، چیز زیادی تا برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و پایان فصل جاری فوتبال اروپا باقی نمانده است. شنبه‌شب تیم‌های رئال مادرید و بروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف همدیگر می‌روند تا تکلیف قهرمان فصل 2023/24 لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. بی‌شک قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان برای هرکدام از دو تیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود، حتی برای رئال مادریدی که پیش از این 14 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید در آخرین مصاحبه خود این بازی را پیش‌بینی کرد و اعلام کرد که کهکشانی‌ها یک پیروزی ساده را مقابل بروسیا دورتموند جشن می‌گیرند. مدافع برزیلی در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم رئال مادرید در آرامش این بازی را پیروز شود. احتمالا با 3 گل برنده بازی شود. دوست دارم گل‌های بازی را تونی کروس، لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور به ثمر برسانند.»

مارسلو در مدت زمان حضورش در رئال مادرید موفق شده بود 5 مرتبه این جام را بالای سر ببرد. در آخرین قهرمانی رئال مادرید در سال 2022، مارسلو کاپیتان این تیم بود.

هرچند که باید گفت دورتموند هم انگیزه‌های زیادی برای کسب دومین قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. آن‌ها در سال 2013 در دیدار نهایی در ورزشگاه ومبلی مغلوب بایرن مونیخ ترسناک یوپ هاینکس شدند، اما حالا می‌خواهند با برتری برابر رئال مادرید آن خاطره تلخ را از ذهن خود پاک کنند.

1428