عکس؛ آنچلوتی و زیدان در آغوش هم پس از قهرمانی رئال مادرید

عکس؛ آنچلوتی و زیدان در آغوش هم پس از قهرمانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برای پانزدهمین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، پس از این که بازی رئال مادرید مقابل دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با پیروزی دو بر صف رئال مادرید تمام شد و قهرمانی مادریدی ها قطعی شد، زین الدین زیدان که در ورزشگاه حضور داشت به سراغ کارلو آنچلوتی آمد و او را در آغوش کشید و به این ترتیب قهرمانی رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا تبریک گفت. زین الدین زیدان در فصل 2013/14 دستیار آنچلوتی در رئال مادرید بود و آن ها با هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. زیدان بین سال های 2016 تا 2018 هم سه بار پیاپی توانست رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند و حالا رئال مادرید با آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

در حقیقت آنچلوتی تا حالا سه بار رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. زین الدین زیدان هم سه بار رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد و به این ترتیب این دو سرمربی در رئال مادرید با هم برابر شده اند. زیدان فعلا بدون تیم است و باید دید که تصمیمش برای آینده به چه صورت خواهد بود.

1470