کارلو آنچلوتی، رکورد زیدان در رئال‌مادرید را پشت‌سر می‌گذارد

کارلو آنچلوتی، رکورد زیدان در رئال‌مادرید را پشت‌سر می‌گذارد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رئال‌مادرید مقابل ویارئال، صدمین تجربه کارلو آنچلوتی روی نیمکت کهکشانی‌ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی 62 ساله ایتالیایی در تابستان گذشته جانشین زین‌الدین زیدان شد و پس از یک‌دوره حضور بین سال‌های 2013 تا 2015، برای دومین بار هدایت رئال‌مادرید را برعهده گرفت. عملکرد تیم آنچلوتی در این فصل بسیار خوب بوده و آن‌ها در صد جدول قرار دارند. آن‌ها همچنین به دور حذفی لیگ‌قهرمانان‌اروپا رسیده‌اند و در مرحله یک‌هشتم نهایی حریف پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود.

آنچلوتی هشتمین مربی رئال مادرید است که به 100 بازی لالیگایی می رسد و او این آمار را با کارنامه‌ای قابل‌توجه انجام داده‌است. این مربی ایتالیایی در 99 بازی لیگ که تاکنون تحت نظارت او بوده است، 73 برد، 13 تساوی و 13 باخت به دست آورده‌است که نسبت به زین‌الدین زیدان، سرمربی‌ای که باشگاه را به سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رسانده‌است، عملکرد بهتری به‌حساب می‌آید.

تنها مربی ای که در 100 تجربه اول خود در لیگ آمار بهتری داشت، ژوزه مورینیو بود که در 100 بازی اول خود در لالیگا 76 برد به‌دست آورد.

رئال مادرید دو بازی مهم خارج از خانه در پیش رو دارد. آنها در ورزشگاه دلا سرامیکا به مصاف ویارئال می‌روند و پس از آن، برای بازی سه شنبه شب مقابل پی‌اس‌جی به پایتخت فرانسه سفر می‌کنند. بیل به تمرینات بازگشته و آنچلوتی پیش از دیدار برابر ویارئال در این باره صحبت کرده‌است.

"من رابطه شخصی بسیار خوبی با او دارم. خوب تمرین می‌کند، اما خوب تمرین کردن یک چیز است و عملکرد خوب در مسابقه چیز دیگر. ممکن است مردم بپرسند که چرا هنوز از بیل استفاده نکرده‌ام، باید بگویم در دو هفته گذشته شدت بیشتری تمرین کرده‌است، بنابراین فکر می‌کنم که اکنون آماده بازی است."

دیدار دو تیم عصر امروز ساعت 18:45 به قضاوت خوزه‌ماریا سانچز برگزار می‌شود.

9719