چلسی به دنبال خرید مدافع 26 ساله فولام

چلسی به دنبال خرید مدافع 26 ساله فولام

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی در حال مذاکره پیشرفته برای جذب توسین آدارابیویو با قراردادی آزاد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا، سرمربی سابق لسترسیتی و دستیار سابق پپ گواردیولا در منچسترسیتی، در آستانه قبول هدایت چلسی قرار دارد. این سرمربی ایتالیایی به توافقات نهایی با مدیران چلسی دست پیدا کرده و گفته می‎‌شود لیست بازیکنان مدنظرش را هم به سران باشگاه لندنی تحویل داده است.

اولین خرید انزو مارسکا سرمربی آینده چلسی یک مدافع انگلیسی خواهد بود. توسین آدارابیویو مدافع ۲۶ ساله فولام که در حال حاضر قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بازیکن آزاد است، گزینه‌ی جدی چلسی برای خط دفاع است.

فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی اعلام کرد که باشگاه چلسی در حال نهایی کردن انتقال توسین آدارابیویو با قراردادی آزاد است و مذاکرات دو طرف در مراحل نهایی قرار دارد. باشگاخ نیوکاسل نیز یکی از تیم‌های دیگر خواهان این مدافع است اما حالا چلسی بیش‌ترین شانس را دارد.

به گفته‌ی جیکوب اشتینبرگ خبرنگار گاردین، بخشی از جذابیت آدارابیویو برای چلسی این است که این بازیکن را می‌توانند با قیمت بسیار کمی جذب کنند و همچنین او تجربه کافی حضور در لیگ برتر را دارد.

خرید توسین آدارابیویو توسط چلسی می‌تواند خروج تروو چالوبا را محتمل‌تر کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که چالوبا به یکی از اهداف منچستریونایتد تبدیل شده است و می‌تواند حدود ۲۵ میلیون پوند برای شیاطین سرخ هزینه داشته باشد.

این بازیکن توانایی بالایی در بازیسازی از عقب زمین دارد و با طرز فکر فوتبالی انزو مارسکا سازگار است. مارسکا فوتبالی مشابه با پپ گواردیولا ارائه می‌دهد.

۱۴۲۸