ستاره 20 ساله چلسی در رادار تیم‌های اروپایی

ستاره 20 ساله چلسی در رادار تیم‌های اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- چند باشگاه مطرح اروپایی متمایل به جذب عمری هاچینسون، ستاره 20 ساله چلسی که به صورت قرضی در ایپسویچ تاون بازی می‌کند هستند.

به گزارش فوتبالی، عمری هاچینسون یکی از بهترین بازیکنان پرورش‌یافته در آکادمی کوبهام در چند فصل اخیر است. او توانسته نظر چند باشگاه بزرگ و سرشناس را به خود جلب کند. هاچینسون که در حال حاضر به صورت قرضی در ایپسویچ تاون بازی می‌کند و در پیراهن این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته.

این بازیکن 20 ساله پیشرفت چشمگیری در ایپسویچ تاون داشته و در رقابت‌های این فصل چمپیونشیپ انگلیس درخشان ظاهر شده است. به همین خاطر، او حالا مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که کدام تیم‌ها به دنبال جذب او هستند، اما این موضوع که چند بازیکن او را زیر نظر دارند را فابریتزیو رومانو نیز تایید کرده است.

هاچینسون برای چلسی هم می‌تواند مثمر ثمر واقع شود. این بازیکن جوان شانس این را دارد که وارد تیم اصلی آبی‌های لندن شود، اما مدیران باشگاه هدف دیگری را دنبال می‌کنند. آن‌ها که قصد دارند در این تابستان چند بازیکن را به فروش برسانند تا حساب‌های مالی خود را متعادل سازند، هاچینسون را گزینه مناسبی برای کسب درآمد می‌بینند.

چلسی چند فصلی است که به ستاره‌های آکادمی خود توجهی ندارد و هرکدام از آن‌ها در تیم دیگری می‌درخشد. به طور مثال دکلان رایس که در قلب خط هافبک آرسنال درخشان ظاهر شده است. و یا جمال موسیالا که یکی از بهترین بازیکنان جوان حال حاضر دنیا است. فیکایو توموری و روبن لوفتوس چیک هم از دیگر نمونه‌هایی هستند که در باشگاهی غیر از چلسی توانستند خودشان را نشان دهند.

از طرفی، هواداران هم از تماشای درخشش بازیکنان آکادمی لذت می‌برند؛ اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه چلسی قصد ندارند نگاهی به کوبهام داشته باشند.

1428