مدیران چلسی در پی انجام یک معامله پرسروصدا

مدیران چلسی در پی انجام یک معامله پرسروصدا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی می‌خواهند در تابستان امسال یک خرید بزرگ و سرشناس انجام دهند تا ارزش برند باشگاه خود را افزایش دهند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر هزینه‌های زیادی انجام داده است. پس از این‌که رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی مجبور شد به دلایل سیاسی این باشگاه را به فروش برساند، تاد بولی، تاجر آمریکایی آن را خرید. او پس از خریداری این باشگاه، پروژه جدیدی را آغاز کرد. بولی تقریبا 90 درصد بازیکنانی که در دوران آبراموویچ در تیم بودند را به فروش رساند و اهداف جدیدی را برای باشگاه در نظر گرفت.

او حتی در بدو ورود توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی که با نظر آبراموویچ جذب شده بود را اخراج کرد تا به صورت کلی پروژه خودش را در این باشگاه آغاز کند. او با خرید ستاره‌های جوان و بااستعداد دنیای فوتبال، قدم‌های اول را برای یک پروژه آینده‌محور برداشت. او با خرید بازیکنانی همچون مالو گوستو، اکسل دیساسی، انزو فرناندز، مویزس کایسدو، نیکولاس جکسون، کول پالمر و چندین ستاره جوان دیگر، نشان داد توجه خاصی به استعدادهای نوظهور فوتبال اروپا دارد.

اما به نظر می‌رسد که بولی و تیم مدیریتی چلسی تصمیم دارند در تابستان امسال کمی از این سیاست فاصله بگیرند و به سراغ بازیکنان باتجربه و سرشناس بروند. به نقل از پل مرسون، خبرنگار نشریه اسکای، مدیران چلسی در حال کار بر روی یک انتقال بزرگ هستند. آن‌ها می‌خواهند یک ستاره سرشناس را به خدمت بگیرند تا ارزش برند چلسی افزایش پیدا کند. حالا باید دید آن‌ها کدام ستاره بزرگ دنیای فوتبال را برای هدف خود انتخاب می‌کنند.

1428