ستاره گابنی دلایل جدایی‌اش از آرسنال را توضیح داد

ستاره گابنی دلایل جدایی‌اش از آرسنال را توضیح داد

پایگاه خبری فوتبالی- پیر امریک اوبامیانگ ستاره سابق گابنی تیم آرسنال در آخرین مصاحبه خود علیه میکل آرتتا مصاحبه کرد و در خصوص دلایل جدایی خود از این باشگاه انگلیسی توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل پیر امریک اوبامیانگ یکی از آماده‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا بود. بازیکنی که در پیراهن مارسی فرانسه بار دیگر احیا شد و توانست با درخشش در باشگاه فرانسوی، این تیم را تا مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا جلو ببرد اما در این مرحله مغلوب آتالانتای جذاب جان پیرو گاسپرینی شدند و از صعود به دیدار پایانی باز ماندند.

شاید بتوان گفت درخشان‌ترین دوره در دوران حرفه‌ای این بازیکن، زمانی بود که این بازیکن در آرسنال حضور داشت. او در شمال لندن خوش درخشید و توانست با ثبت عملکردی درخشان، در میان هواداران این تیم محبوبیت خوبی به دست بیاورد. او حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم مال خود کرد، اما در نهایت با میکل آرتتا به مشکل خورد و مجبور به جدایی از آرسنال شد.

او حالا پس از گذشت سه سال از زمان جدایی‌اش از آرسنال، در این مورد توضیح داد و دلایل جدایی‌اش را بیان کرد. او در مصاحبه‌ای جنجالی علیه آرتتا گفت: «پس از بازی با اورتون، آرتتا به من یک روز استراحت داد تا بتوانم در کنار مادر بیمارم باشم. من باید از مادرم مراقبت می‌کردم و جلسه بعدی تمرین را از دست دادم، وقتی به لندن برگشتم آرتتا به طرف من آمد و یقه مرا گرفت و به من گفت تو به من خنجر زدی. او مرا به تمرین راه نداد و چند روز بعد متوجه شدم بازوبند را از من گرفته است. من حاضر بودم مشکلات را حل کنم اما آرتتا کوتاه نیامد.»

1428