عکس؛ حرکت نمایشی اوبامیانگ در تمرین آرسنال با موهای عجیبش!

عکس؛ حرکت نمایشی اوبامیانگ در تمرین آرسنال با موهای عجیبش!

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ در مدت اخیر انتقادات زیادی را برانگیخته است چرا که عملکرد او به طور کلی در این فصل مثل فصل گذشته نبود و او دچار افت شده است. این بازیکن در تابستان گذشته گل قهرمانی آرسنال در فینال جام حذفی را به ثمر رسانده بود و قراردادش را تمدید کرده بود اما در این فصل دچار حاشیه شده و مشکلاتی از قبیل بی انضباطی داشته است.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ که به تازگی از مدل موی جدید خود رونمایی کرده بود، در تمرینات باشگاه آرسنال حرکتی نمایشی زد که مو های او هم در هوا پخش شدند و مدل موی عجیب و غریبش بیش از پیش نمایان شد. آرتتا که چندی پیش او را به خاطر دیر رسیدن به تمرینات آرسنال جریمه کرده بود، اخیرا گفته بود که مشکلی با اوبامیانگ ندارد و در واقع حواشی و حرف و حدیث ها میان آن‌ها حل شده است.

اوبامیانگ که به خاطر مدل موی جدیدش هم مورد انتقاد هواداران آرسنال قرار گرفته بود، اکنون با حرکتی نمایشی در تمرینات، مو هایش هم بیشتر نمایان شده است. علت انتقاد هواداران آرسنال به اوبامیانگ نه صرفا به خاطر مدل مویش، بلکه به این خاطر بود که تغییر مدل مو آن هم به این شکل در این شرایط آرسنال و اینکه او عملکرد جالبی نداشته، نشان می‌دهد که اوبامیانگ بیش از توجه به فوتبال به حواشی درگیر شده است.

1470