آرتتا: اوبامیانگ می‌تواند یکی از اسطوره‌های آرسنال شود

آرتتا: اوبامیانگ می‌تواند یکی از اسطوره‌های آرسنال شود

خبرگزاری فوتبالی - میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که پیر امریک اوبامیانگ می‌تواند با ماندن در آرسنال، تبدیل به یکی از اسطوره های این تیم شود.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ از سال 2018 در آرسنال حضور دارد و عملکرد خوبی در این تیم از خود نشان داده است، اوبامیانگ با به ثمر رساندن دو گل مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس، نقشی کلیدی در اولین قهرمانی میکل آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال ایفا کرد. آرتتا معتقد است که اوبامیانگ می‌تواند با ماندن در این باشگاه تبدیل اسطوره‌ای مانند تیری آنری شود. آرتتا گفت:" به گل دومی که او به چلسی زد نگاه کنید، این سخت ترین کار در فوتبال است و او این کار را به سادگی انجام می‌دهد. ما همیشه مهاجمان بزرگی در آرسنال داشته‌ایم و اوبامیانگ شایسته‌ی آن است که نامش در کنار آن ها مطرح شود و با آن ها مقایسه شود. با کسب جام ها او به این هدف نزدیک تر می‌شود و می‌تواند مدتی طولانی در باشگاه بماند. امیدوارم بتوانیم او را برای مدت زمان بیشتری داشته باشیم."

آرتتا در ادامه افزود:  او قصد دارد احترام بیشتری کسب کند و سپس بر اساسِ این احترام، کار خود را پیش ببرد، منظورم تحسین شدن از سوی هم تیمی ها و کسانی که با او کار می‌کنند است. به نظرم او اکنون با کار هایی که بیرون و درون زمین انجام داده به این خواسته رسیده است."

1470