آرتتا: اوبامیانگ می‌تواند روزهای بهتری را در آرسنال رقم بزند

آرتتا: اوبامیانگ می‌تواند روزهای بهتری را در آرسنال رقم بزند

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال معتقد است که پیر امریک اوبامیانگ در چند وقت پیشرفت کرده است و او می‌تواند ذهنیت باشگاه را تغییر دهد. 

به گزارش فوتبالی، پس از شروع فاجعه بار توپچی‌ها در لیگ برتر، آن‌ها توانستند به مرور زمان بهتر شوند و میکل آرتتا نیز موفق شد جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند. در این میان اوبامیانگ یکی از بازیکنانی است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری ارائه داده است و در جریان پیروزی سه بر یک تیمش مقابل استون ویلا، گل دوم را به ثمر رساند و آرتتا از نقش رهبری او در تیم بسیار راضی است. 

به نقل از سایت گل، آرتتا در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: "هیچ وقت اوبا را تا این حد آماده و سر حال ندیده بودم. او با قدرت کار پرسینگ را انجام می‌دهد و حواسش به تمامی بازیکنان است. من این اوبامیانگ را ترجیح می‌دهم. این حس بسیار خوبی است، زیرا فهمیدم که او به خوبی با نقشش در تیم کنار آمده و آن را به خوبی انجام می‌دهد. او نیاز داشت که یک قدم رو به جلو حرکت کند. این حرف را درباره الکساندر لاکازت نیز می‌زنم. آن‌ها از الگوهای حال حاضر باشگاه هستند."

4416