مشخص شدن تکلیف دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

مشخص شدن تکلیف دروازه‌بان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اعلام کرد در بازی فردا شب چه بازیکنی در درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های بروسیا دورتموند و رئال مادرید، فینال لیگ قهرمانان فصل 2023-24 را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهند کرد. یکی از نکات پربحث پیش از فینال این بود که چه کسی در درون دروازه لوس بلانکوس خواهد ایستاد. تیبو کورتوا در ابتدای همین فصل با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و بخش اعظمی از فصل را از دست داد و در ادامه، فلورنتینو پرز اقدام به خرید قرضی کپا آریزابالاگا از چلسی کرد، اما این گلر اسپانیایی عملکرد قابل قبولی نداشت تا اینکه به آندری لونین فرصت داده شد و این گلر اوکراینی عملکرد بسیار خوبی داشت و در دو دیدار رفت و برگشت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی در درون دروازه ایستاد.

حالا با بازگشت کورتوا به اوج آمادگی، کارلو آنچلوتی می خواهد از گلر بلژیکی در درون دروازه استفاده کند. سرمربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "لونین با ما به لندن سفر کرده، اما در بازی فردا شب از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد و تیبو در ترکیب اصلی خواهد بود."

4416