حمله فردوسی‌پور پس از ماجرای فساد مس رفسنجان؛ فساد به تلویزیون هم رخنه کرده است!

حمله فردوسی‌پور پس از ماجرای فساد مس رفسنجان؛ فساد به تلویزیون هم رخنه کرده است!

پایگاه خبری فوتبالی- مجری برنامه تعطیل شده 90 در یک اتفاق کم‌سابقه در پلتفرمی که خودش مدیریت آن را بر عهده دارد، مدعی شد فساد فوتبال به در تلویزیون رسیده است.

به گزارش فوتبالی، از حدود یک ماه پیش ماجرای فساد در رسانه‌ها مطرح شد که البته «فوتبالی» به عنوان اولین رسانه در این افشاگری پیشقدم بود. در ابتدا اغلب اخبار فقط به این باشگاه مربوط می‌شد اما کم کم مشخص شد افراد و سازمان‌های دیگری هم در این مساله دست داشته‌اند.

تا اینجا فعلا خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و یک کارمند سازمان لیگ در رابطه با این پرونده مورد اتهام قرار گرفته‌اند و توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از فعالیت‌شان در این دو نهاد تعلیق شده‌اند. البته افراد دیگری هم در این پرونده حضور دارند که برای رسیدگی پرونده به کرمان رفته بودند.

در ادامه شایعات و اخبار عجیب و غریب دیگری هم در این باره منتشر شد. شایعاتی که حکایت از همکاری چند مجری و تهیه کننده از برنامه های ورزشی سازمان صدا و سیما در این فساد داشت. در این شایعات  که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت، نامهایی مطرح شد. پس از انتشار اسامی به صورت مخفف واکنش‌ها به این شایعات شروع شد.

ابتدا محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، هفته گذشته و همچنین در همین هفته اعلام کرد که هر کسی سند یا مدرکی از دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد حتما به این برنامه بفرستد تا خود میثاقی آن را در وال برنامه‌اش پخش کند. بعدتر هم مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه شبهای فوتبالی واکنش مشابهی نشان دادند.

صحبت‌های میثاقی و مجریان برنامه شبهای فوتبالی واکنش‌های زیادی را هم به دنبال داشته است. آنها قویا همه شایعات را تکذیب کرده اند و حتی گفته اند که همپای نهادهای نظارتی و قضایی، پیگیر فساد در باشگاه مس رفسنجان و دیگر باشگاهها هم هستند.

اما آخرین مورد واکنش عادل فردوسی‌پور است. مجری برنامه تعطیل شده 90، هم اکنون در پلتفرم خودش مشغول اجرا است

فردوسی پور دیروز او همزمان با برگزاری لیگ برتر عادل درباره ماجرای مس رفسنجان هم صحبت کرد. صحبت‌هایی که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

فردوسی‌پور در جملات کوتاهی که بیان کرد گفت: «ما حتما این قضیه را پیگیری می‌کنیم. انشالله که دوستان هم ممانعتی به عمل نیاورند. کمک کنند برویم به سمت شفاف سازی فوتبال. کمک کنیم که ریشه فساد در فوتبال ما که خیلی رخنه کرده... همه جوره همه جا رسانه... تلویزیون... هر جا که شما فکرش را بکنید فساد رخنه کرده است و خیلی‌ها هم ادعا می‌کنند چیزی نبوده و اتفاقی نیفتاده. ولی ما قطعا پیگیری می‌کنیم. ان شالله تمام نهادهای مرتبط، کمال همکاری را با ما داشته باشند که به سراغ این مسائل برویم.»

البته که فردوسی‌پور صراحتا نامی از کسی نبرده است اما احتمالا منظور عادل از رخنه فساد در تلویزیون، همان برنامه‌های ورزشی است. حالا باید دید واکنش کسانی که فردوسی‌پور در این ویدیو به آنها اشاره کرده است چیست و چه جوابی به مجری برنامه 90 خواهند داد.

عادل فردوسی پور که خودش اهل رفسنجان است وعده داده که به صورت جدی وارد پرونده فساد در ماجرای مس رفسنجان شود!

1359