هشدار غیر مستقیم افشاریان به میثاقی؛ این صندلی به عادل فردوسی پور هم وفا نکرد!

هشدار غیر مستقیم افشاریان به میثاقی؛ این صندلی به عادل فردوسی پور هم وفا نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی– محمد حسین میثاقی برای چندمین بار در «فوتبال برتر» طعنه‌هایی مرتبط با عادل فردوسی‌پور را از زبان مهمان برنامه‌اش شنید! 

به گزارش فوتبالی، برنامه شب گذشته «فوتبال برتر» یک مهمان ویژه داشت که تقریبا در تمام طول اجرای برنامه روی صندلی نشسته بود. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم به عنوان کارشناس داوری صحنه‌های مربوط به داوری را بررسی کرد و هم در یک بخش ویژه به سوالات و ابهامات مربوط به حضور نزدیکانش در بخش‌های مختلف داوری فوتبال ایران پاسخ داد.

این اتفاق پس از آن افتاد که محمد حسین میثاقی در هفته‌های گذشته چند بار با کنایه این مساله را مطرح کرد و خواستار توضیح افشاریان شد. در نهایت هم افشاریان شب گذشته به استودیوی فوتبال برتر رفت تا از خودش دفاع کند.

افشاریان دفاع از خودش را خیلی خوب شروع کرد. او مونولوگی چند دقیقه‌ای گفت و در حالی که هیچ کس انتظارش را نداشت توانست با توضیحاتی که می‌دهد میثاقی را در موضع ضعف قرار بدهد.

تنها مساله‌ای که افشاریان در آن نتوانست میثاقی را قانع کند مساله شناسنامه پسرش بود. در همین بحث بود که افشاریان به اصطلاح کم آورد و جمله عجیب «شما دنبال چی هستی؟» را خطاب به میثاقی به زبان آورد.

در ادامه برنامه هم مشخص بود که میثاقی اشراف چندانی به مسائلی مثل قوانین داوری، کلاس‌های داوری، مدارک داوری و ... ندارد و حتی با اطلاعاتی که از این سو و آن سو می‌رسید نتوانست موقعیت خودش را در این گفت‌وگوی چالشی بهتر کند.

نکته جالب اما طعنه‌ای بود که افشاریان بدون نام بردن از عادل فردوسی‌پور به میثاقی زد اما همه متوجه منظور افشاریان شدند. او بعد از گلایه میثاقی به خاطر انتقادها و افشاگری‌هایش گفت: «آقای میثاقی! این میز به قبل از شما هم وفا نکرد و میز من هم در کمیته داوران به من هم وفا نخواهد کرد.»

کاملا روشن بود که منظور افشاریان از «قبل از شما» عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 بود که میثاقی در آن برنامه نقش یکی از همکاران اصلی عادل را داشت. اما این برنامه تعطیل شد و حالا میثاقی با برنامه «فوتبال برتر» سعی دارد جای برنامه را پر کند.

البته این اولین بار نبود که مهمانان برنامه «فوتبال برتر» سعی کردند با استفاده از محبوبیت فردوسی‌پور به میثاقی طعنه بزنند و او را به گوشه رینگ ببرند. قبل‌تر افرادی مثل مهدی تاج و سعید آذری هم چنین کاری انجام داده بودند. به نظر می‌رسد در آینده باز هم شاهد این اتفاق خواهیم بود!

1359