ربیعی در واکنش به پرونده فساد مس: پروژه مس رفسنجان، پروژه شفاف و درستی بود!

ربیعی در واکنش به پرونده فساد مس: پروژه مس رفسنجان، پروژه شفاف و درستی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق مس رفسنجان در نشست خبری اخیر خود به ماجرای فساد در این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حجم تخلف صورت‌گرفته در این پرونده آنقدر سنگین بوده که به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کشیده شده و هم اکنون AFC از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده ماجرا را کاملا برای آن‌ها توضیح دهد.

ربیعی که در حال حاضر هدایت ذوب آهن را به عهده دارد، دیروز و در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعنت نفت، با سوال خبرنگاری در خصوص فساد در مس رفسنجان رو به رو شد و چنین پاسخی داد: «من درباره این اتفاقات سکوت کردم و دوست داشتم سکوت کنم تا دستگاه قضایی کارش را پیش ببرد اما در شرایط فعلی اساس می‌کنم برخی از حرف‌ها باید گفته شود و به همین خاطر نقطه نظرم را اعلام می‌کنم. من مسئول فنی هر تیمی هستم که سرمربیگری آن را بر عهده دارم و باید در قبال مسائل فنی آن تیم پاسخگو باشم.» 

ربیعی ضمن گفتن این نکته گفته است: «به نظرم مباحث فنی تیم مس رفسنجان در زمانی که هدایتش را بر عهده داشتم، پروژه مس رفسنجان، پروژه درست و شفافی بوده و روی شفافیت آن تاکید دارم. درحال حاضر حرف‌هایی مطرح شده و اتفاقاتی افتاده که دستگاه قضایی بهترین مرجع پاسخگویی به آن است.»

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه عنوان کرد که گذشته او مشخص است و از مردم خواست به سادگی قضاوت نکنند: «در این قضایا و اتفاقات، حرف‌هایی مطرح و اتهاماتی زده می‌شود و بزرگ‌نمایی‌هایی انجام می‌شود که دوست نداشتم شاهد آن باشم؛ من قلبا دوست ندارم که با آبروی افراد به راحتی بازی شود؛ وقتی به راحتی هر اتهام و تهمتی را می‌زنیم، با آبروی افراد بازی می‌شود، من سال‌ها در این فوتبال کار کرده‌ام و گذشته‌ام مشخص است و قطره قطره آن را جمع کرده‌ام، حالا به هر مدلی صحبت کنیم، در شخصیت آدم‌ها تاثیرگذار خواهد بود و موجب قضاوت خواهد شد. واقعا توصیه می‌کنم که مردم به راحتی قضاوت نکنند و برایم دو مسئله اهمیت دارد؛ صبر و زمان چون میوه صبر شیرین است و زمان بهترین قاضی است. رسالت شرعی، دینی و اخلاقی هر انسانی است که به راحتی قضاوت نکنیم و حافظ آبروی مردم باشیم.»

7474