بدشانسی بزرگ مس رفسنجان از زبان محمد ربیعی

بدشانسی بزرگ مس رفسنجان از زبان محمد ربیعی

پایگاه خبری فوتبالی- محمد ربیعی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با نساجی مازندران از مصدومیت گادوین منشا خبر داده است.                                    

به گزارش فوتبالی، سرمربی مس رفسنجان در صحبت‌های کوتاهش پیش از مصاف برابر نساجی مازندران درباره مصدومیت منشا اینطور توضیح داد: «متاسفانه در تمرین دیروز آقای گادوین منشا دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران پای چپ شدند. تا همین الان منتظر ام آر آی ایشان بودیم و به بازی فردا نمی‌رسد. باید ببینیم طول درمان ایشان به چه شکلی خواهد بود.»

این خبر بدی برای مس رفسنجان به شمار می‌رود که هفته گذشته نیز محمد سلیمانی یکی دیگر از مهاجمانش را به دلیل شکستگی از ناحیه پیشانی سر از دست داده بود و حالا تنها مجید علیاری را به‌عنوان مهاجم تخصصی در مقابل نساجی مازندران در ترکیب خواهد داشت.

آسیب دیدگی منشا که در پایان هفته بیست و ششم با به ثمر رساندن 13 گل بهترین گلزن مسابقات به شمار می‌رود، از ناحیه کشاله است و این بازیکن ممکن است حتی در دیدار بعدی تیمش نیز مقابل گل گهر سیرجان غایب باشد که در این مقطع حساس از فصل بدترین خبر ممکن برای کادر فنی مس رفسنجان است که رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر و حتی تلاش برای گرفتن رتبه سومی دارد.

منشا هفته گذشته نیز در شروع دوباره مسابقات فرم بسیار خوبی از خود نشان داد و یکی از دو گل تیمش مقابل فجرشهید سپاسی شیراز را با شوتی زیبا و سرکش از پشت محوطه جریمه وارد دروازه شاگردان سرآسیایی کرد.

9719