ماجرای پست اینستاگرامی سرمربی مس رفسنجان

ماجرای پست اینستاگرامی سرمربی مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای پست اینستاگرامی سرمربی مس رفسنجان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی که سومین فصل حضور خود را با مس رفسنجان با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول به پایان رساند دو روز پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش به برخی شایعه‌ها دامن زد.

ربیعی در این پست ضمن تشکر از مردم رفسنجان و مسولان باشگاه مس، نوشته است: " درود ميفرستم به بازيكنان و كادر فني و عوامل ديگر تيم به دليل ارايه صحيح از يك نگرش و اجرای آن. قطعاً كسانی كه فارغ از غرض و منطق‌گرايانه به عملكرد شما بيانديشند با حس خوبي از تيم مس رفسنجان روبرو خواهند شد و بابت انتقال اين حس به همه شما خسته نباشيد مي‌گويم. براي مردم رفسنجان شادی و سرور آرزومندم."

پیام اینستاگرامی ربیعی باعث شد تا  گمانه‌زنی‌‌هایی درباره اختلاف او با مسولان باشگاه مس رفسنجان بر سر تقویت تیم برای فصل آینده و احتمال جدایی او از تیم کرمانی شکل گیرد. با توجه به اظهار نظر ربیعی بعد از بازی با پیکان( اینکه از لیستی که او در اختیار باشگاه گذاشت، حتی یک نفر هم جذب نشد) به نظر می‌رسد دلیل انتشار این پست از سوی ربیعی ناراحتی او از نقل و انتقالات تیم مس باشد. البته بعید است این موضوع تاثیری در ادامه همکاری او با این باشگاه داشته باشد.

تیم محمد ربیعی که در شروع فصل چندان آماده نبود اما به مرور زمان توانست فرم دلخواهش را پیدا کند، آنها تا پایان هفته پنجم، فقط در یک مسابقه برنده شدند و آن هم مسابقه‌ای بود که به خاطر غیبت باشگاه شهرخودرو، اصلا برگزار نشد، مس اما در ادامه بازی‌های خوب خود را تحت هدایت این مربی جوان پیش برد و یقه تیم‌های بزرگ را در رفسنجان گرفت.

قرار گرفتن شاگردان ربیعی در بین 6 تیم بالای جدول و ایستادن آنها بالاتر از تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و تراکتور، کارنامه خوبی برای ربیعی در دومین فصل سرمربیگری‌اش در لیگ برتر محسوب می‌شود.

7655