اریک تن هاگ شاید ۲۴ ساعت دیگر شهر منچستر را ترک کند

اریک تن هاگ شاید ۲۴ ساعت دیگر شهر منچستر را ترک کند

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ ممکن است تنها ۲۴ ساعت بعد از سوت پایان فینال جام حذفی انگلیس در ومبلی چمدان های خود را بسته و از انگلیس خارج شود.

به گزارش فوتبالی، پس از دیدار با فینال جام حذفی انگلیس با منچسترسیتی و قهرمانی این رقابت ها برای شیاطین سرخ به نظر اریک تن هاگ زمانی برای جشن شادی نخواهد داشت. او در چند هفته اخیر به طرز شگفت انگیزی خندان و شاداب بود و پس از این قهرمانی گویی وزنه بزرگی از روی شانه هایش برداشته شد.

 از زمانی که جیم رتکلیف ۲۷.۷ درصد از سهام شیاطین سرخ را در خریداری کرد و سپس مدیریت عملیات فوتبال باشگاه را برعهده گرفت، هرگز تضمین دقیقی در مورد جایگاه اریک تن هاگ در فصل آینده وجود نداشته است. اریک تن هاگ به تازگی بدترین فصل لیگ برتری منچستریونایتد را در ۳۴ سال گذشته زیر پشت سر گذاشت و در جدول همراه با این تیم هشتم شد. آنها همچنین در این فصل و در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند. اریک تن هاگ در مصاحبه پس از قهرمانی نیز سعی کرد همه را متقاعد کند که در واقع کار مهمی انجام داده است، حتی اگر دوران او در تیم منچستریونایتد تمام شده باشد و این بازی آخرین حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشد.

۱۰۰۹