مشخص شدن خریدهای رویایی فلیک و دکو برای بارسلونا

مشخص شدن خریدهای رویایی فلیک و دکو برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال برنامه ریزی برای پروژه فصل آینده خود با هدایت هانسی فلیک است.

به گزارش فوتبالی، بارسا به دنبال خریدهای اسم و رسم داری است که بتوانند شرایط این تیم را پس از فصل بدون جام بهبود ببخشند.  اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که گزینه رویایی فلیک، هموطنش جاشوا کیمیش است.

هافبک 29 ساله آلمانی فصل گذشته نیز مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما کاتالان ها به واسطه مشکلات مالی خود نتوانستند او را جلب کنند. قرارداد کیمیش با بایرن در سال 2025 به پایان می رسد و باواریایی ها مجبور هستند که او را در همین تابستان بفروشند تا سال آینده رایگان از دستش ندهند.  فلیک به شدت از خرید کیمیش استقبال می کند و مدیران بارسلونا امیدوار هستند که این بازیکن را با کمتر از 40 میلیون یورو به خدمت بگیرند. پی اس جی و تیم های انگلیسی هم شرایط این هافبک را زیر نظر دارند. 

از طرفی آس گزارش داده است که خرید رویایی دکو مدیر ورزشی بارسلونا هم لوئیز دیاز است. ستاره 26 ساله کلمبیایی از دوران حضورش در پورتو مورد توجه بارسلونا قرار داشت. این بازیکن در پیراهن لیورپول کمی بی ثبات بوده اما با 24 گل و سیزده پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته است. حضور اشلوت روی نیمکت لیورپول باعث می شود تا احتمال جدایی دیاز زیاد باشد و بارسا می تواند از فرصت استفاده کند و ستاره کلمبیایی را به خدمت بگیرد. 

البته بارسا فقط در صورتی می تواند به سراغ چنین نامهایی برود که بتواند از فروش بازیکنانش درآمدزایی کند.

4125