مغانلو و گلزنی؛ قصه پرتکرار این فصل لیگ برتر!

مغانلو و گلزنی؛ قصه پرتکرار این فصل لیگ برتر!

 پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد آقای گلی این فصل لیگ برتر را باید به نام معاجم سپاهان نوشت.

به گزارش فوتبالی، بهترین گلزن فعلی لیگ برتر، در برتری تیمش مقابل هوادار موفق به گلزنی شد تا شانزدهمین گل فصلش را ثبت کرده باشد و فاصله خود با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش را به عدد 6 برساند. رحمان جعفری از تراکتور و رضا اسدی از سپاهان هرکدام با 10 گل در رتبه دومین گلزن برتر لیگ بیست و سوم قرار دارند.  

مغانلو علاوه بر این که می‌تواند برای دومین فصل متوالی آقای گل لیگ برتر شود، با توجه به یک گلی که در لیگ قهرمانان آسیا زده، تا اینجای فصل، 17 گل به ثمر رسانده که باعث شده او بهترین فصلش به لحاظ آماری را تجربه کند.

شهریار 29 ساله، فصل پیش در لیگ برتر 13 گل و در جام حذفی 3 گل زد تا در مجموع با زدن 16 گل، بهترین رکورد خود را در طول یک فصل رقم بزند.

او پیش از این هم سابقه زدن 16 گل در یک فصل را داشت با این تفاوت که در فصل 1398-1397 او در لیگ آزادگان و با پیراهن پیکان موفق شده بود به چنین رکوردی برسد.

 مغانلو حالا این فرصت را دارد که رکوردش را از 17 گل زده در یک فصل هم بهتر کند چرا که جدا از دو بازی باقیمانده در لیگ برتر، سپاهان یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و باید دید مغانلو می‌تواند در این بازیها، باز هم دروازه حریفان تیمش را باز کند یا نه.

7899