عکس؛ جشن بازیکنان منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

عکس؛ جشن بازیکنان منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سی و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و وستهام یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی با گرفتن سه امتیاز این بازی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و با تمام شدن فصل جام قهرمانی را به دست آورد و آرسنال نتوانست بالاتر از منچسترسیتی قرار بگیرد.

بازی شب گذشته در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می شد و منچستر سیتی میزبان این بازی بود. سیتیزن ها پس از این که در بازی مقابل وستهام به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند، در ورزشگاه خودشان جشن قهرمانی را بر پا کردند.

بازیکنان منچستر سیتی پس از بالا بردن جام، با این جام عکس یادگاری گرفتند. منچستر سیتی حالا برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است و از این لحاظ رکورد دار شده است. همچنین پپ گواردیولا برای ششمین بار توانست فاتح لیگ برتر انگلیس شود. او از سال 2016 در منچستر سیتی حضور دارد و تا حالا شش بار لیگ برتر انگلیس را فتح کرده است و نشان داده است که رقابت کردن با او در این لیگ اصلا کار آسانی نیست.

1470