رییس مستعفی برای دومین روز متوالی در سازمان لیگ حاضر شد!

رییس مستعفی برای دومین روز متوالی در سازمان لیگ حاضر شد!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس برکنارشده یا مستعفی کمیته مسابقات سازمان لیگ با وجود برکناری، برای دومین روز متوالی در محل کارش حضور پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، "فساد"، "رشوه"، "تعلیق"، "استعفا"، این‌ها کلیدواژه‌های اغلب رسانه‌های ورزشی کشور طی چند روز گذشته بوده‌اند. پس از افشای ماجرای تکان‌دهنده باشگاه مس رفسنجان، به تدریج ابعاد دیگری از این فساد برملا شد و مشخص شد داستان ریشه‌ای‌تر این حرف‌هاست و تا چندتن از مدیران فوتبال هم امتداد دارد.

انتشار اخبار مربوط با فساد، چند روز قبل نخستین قربانیان خود را گرفت و طی اتفاقی شوکه‌کننده، سهیل مهدی و خداداد افشاریان از سمت‌های خود در سازمان لیگ و فدراسیون استعفا کردند یا بهتر است بگوییم، مجبور به استعفا شدند.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که مهدی تاج، رییس فدراسیون، چند شب پیش در گفت‌وگویی برای توصیف این ماجرا از واژه "تعلیق" استفاده کرد و گفت صلاح دانسته تا زمان صدور حکم دادگاه، این افراد از سمت‌های خود برکنار شوند و در صورت رفع اتهام، این دو کما فی‌ السابق به سر کار خود بازخواهند گشت. تاج ضمنا به این نکته هم اشاره کرد که تعلیق تا زمان تعیین تکیف نهایی از سوی دادگاه، خواسته خود مهدی و افشاریان هم بوده است.

درحالی که انتظار می‌رفت سهیل مهدی تا اطلاع ثانوی در سازمان لیگ حضور پیدا نکند، اما در کمال تعجب او روز گذشته در محل کارش حضور پیدا کرد و به انجام فعالیت‌های روزمره پرداخت و امروز هم برای دومین بار متوالی به سازمان لیگ رفت! آن‌هم در حالی که جانشین وی در سازمان لیگ مشخص شده و براساس حکم رسمی از سوی رییس سازمان لیگ، محمدرضا کشوری دبیر سازمان لیگ، فرد به عنوان سرپرست‌ جدید کمیته مسابقات منصوب شده است.

این ماجرا چندین سوال را در ذهن مخاطبان پدید می‌آورد از جمله اینکه: 1- بنا به گفته تاج، خود سهیل مهدی هم خواهان برکناری تا صدور حکم نهایی دادگاه بوده، پس چرا همچنان سر کارش حضور دارد؟ 2- شخص رییس فدراسیون هم اعلام کرد اینطور صلاح دانسته که این دو نفر تا اطلاع ثانوی در سمت خود حضور نداشته باشند، پس چرا سهیل مهدی خلاف نظر رییس فدراسیون عمل کرده است؟ سوال سوم این است آیا کلمه تعلیق به معنای عدم حضور در محل کار تا اطلاع ثانوی نیست؟ یا شاید منظور از این واژه این بوده که شخص به طور رسمی عهده‌دار سمتی نباشد؟

به هر حال این‌ها سوالاتی است که اقدام عجیب سهیل مهدی در ذهن مخاطبان فوتبال پدید آورده است.

7474