فوری/ سهیل مهدی، رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ هم بازداشت شد!

فوری/ سهیل مهدی، رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ هم بازداشت شد!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مدیران سرشناس سازمان لیگ، جدیدترین فردی است که بعد از مطرح شدن نامش در پرونده فساد در فوتبال، بازداشت شده است.

به گزارش فوتبالی، ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان، هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود و یک خبر جدید از آن، به بیرون درز می‌کند.

بعد از آنکه خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازیهای لیگ یک در سال صعود مس رفسنجان به لیگ برتر، طی روزهای گذشته بازداشت شدند، حالا خبر بازداشت یکی دیگر از مسئولان سازمان لیگ که نامش از ابتدا در این پرونده شنیده شده بود، رسانه‌ای شده است.

آنطور که ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داده، صبح امروز و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد درباشگاه فوتبال مس رفسنجان، آقای (س.م) از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شد. البته منظور از س.م مطمئنا سهیل مهدی است.

کاملا مشخص است که رئیس کل دادگستری استان کرمان، کد کدام یک از مسئولان سازمان لیگ را داده است. فردی که به همراه خداداد افشاریان، وقتی نامشان در پرونده فساد در فوتبال مطرح شد، از کارشان در سازمان لیگ(سهیل مهدی و فریبرز محمودزاده) و فدراسیون فوتبال(خداداد افشاریان) تعلیق شدند و البته که او در گفت و گو با فوتبالی، درباره اینکه چرا در محل کارش حاضر نشده، چنین توضیحی داده بود:" به هر حال اتهامی به من زده شده است و این پرونده باید به مرحله‌ای برسد که به این موضوع در چهارچوب قانون رسیدگی شود و بنده هم در خدمت دستگاه قضا هستم. این کناره گیری من از فوتبال هم به همین علت بود تا خدشه‌ای به بدنه فوتبال وارد نشود."

این سومین بازداشت در هفته جاری است و باید دید کار این سه نفر به کجا خواهد کشید.

عکس از ایرنا

1984