سهیل مهدی علیه محمود فکری/ کامنت جنجالی عضو سازمان لیگ در مورد سرمربی استقلال

سهیل مهدی علیه محمود فکری/ کامنت جنجالی عضو سازمان لیگ در مورد سرمربی استقلال

خبرگزاری فوتبالی- سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، یک کامنت پر حرف و حدیث را در صفحه شخصی اش در توییتر منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در خبری از رقم قرارداد محمود فکری سرمربی استقلال پرده برداشت و نوشت: «محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر قرارداد 6 میلیارد تومانی با مدیران این باشگاه منعقد کرده است و در این میان پرداخت دستمزد دستیاران این مربی به عهده خود او خواهد بود. به این ترتیب تمامی نفراتی که محمود فکری به کادر فنی خود اضافه کرده قرار است از سرمربی آبی‌ها پول خود را دریافت کنند.»

بعد از آن بود که این بحث در صفحات مجازی داغ شد و برخی از فعالان رسانه ای در توییتر به این خبر پرداختند. یکی از خبرنگاران در توییتی نوشت:« باشگاه خبرنگاران نوشته محمود فکری با استقلال قرارداد6 میلیاردی بسته ولی قرار شده حقوق دستیاراش را خودش بدهد. تا حالا ندیده بودیم نیمکت یک تیم را کنترات بردارند که آن را هم دیدیم.»

اما نکته عجیب این بود که سهیل مهدی زیر این توییت کامنتی عجیب منتشر کرد و نوشت: «حداقل سه مربی مطرح لیگ برتر را می شناسم که سالهای سال است که کنتراتی کار می کنند. فکری بنده خدا تازه شروع کرده است.»

این کامنت مهدی به قدری عجیب بود که این شائبه را برای ما ایجاد کرد که مبادا این صفحه جعلی باشد و سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از آن بی اطلاع باشد. در تماسی که خبرنگار خبرگزاری فوتبالی با سهیل مهدی بر قرار کرد، مهدی تایید کرد که این صفحه متعلق به خودش است و در توییتر فعالیت می کند. وقتی در خصوص کامنتی که مهدی منتشر کرده است از او پرسیدیم و اینکه امکان دارد ماجرا را بیشتر باز کند گفت: «به اندازه که می شد موضوع را باز کردم. اگر لازم بود در همان توییتر موضوع را بیشتر باز می کرد.»

با مهدی درباره شروع لیگ برتر هم صحبت کوتاهی انجام دادیم که حرفهایش تکراری بود. اینکه تابع ستاد کرونا در ورزش و ستاد ملی کرونا هستند و فعلا تا 16 آبان شروع بازیها به تاخیر افتاده است و امیدوار است شروع بازیها دوباره به تاخیر نیفتد و شر ویروس کرونا هر چه زودتر از دنیا کم شود. 

9697