فصل برای بایرلورکوزن بدون باخت تمام شد

فصل برای بایرلورکوزن بدون باخت تمام شد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۴ و پایانی فصل رقابت های بوندسلیگای آلمان با ۵۱ امین بازی بدون شکست فصل برای بایرلورکوزن برابر أگزبورگ پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام فصل رقابت های بوندسلیگا در هفته ۳۴ و پایانی این رقابت ها در ورزشگاه تیم خانگی خود یعنی بای آرنا به مصاف تیم آگزبورگ رفت و یک برد دیگر را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول بایرلورکوزن میزبان در همان ۲۰ دقیقه اول و در دقیق ۱۲ و ۲۷ دوبار توسط ویکتور بونیفیس و  روبرت اندریش به دو گل رسید و در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی شاگردان ژابی آلونسو با نتیجه ۲-۰ نیمه اول را از آگزبورگ بردند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران میزبان قرار گرفت و هافبک های تکنیکی و سرعتی بایرلورکوزن بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند اما در نهایت در دقیقه ۶۲ این آگزبورگ بود که توسط مرت کومور بازیکن اهل ترکیه به گل رسید اما در نهایت این بازی با حساب ۱-۲ به سود تیم بایرلورکوزن میزبان به پایان رسید.

با پیروزی بایرلورکوزن این تیم با ۹۰ امتیاز فصل بوندسلیگا را با رتبه نخست جدول و عنوان قهرمانی تمام کرد و آگزبورگ هم با ۳۹ امتیاز تیم رده یازدهم جدول لیگ آلمان لقب گرفت.

۱۰۰۹