آگزبورگ 0-1 بایرن مونیخ؛ گام به گام تا قهرمانی

آگزبورگ 0-1 بایرن مونیخ؛ گام به گام تا قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی هفدهم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خارج از خانه موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر آگزبورگ را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. شاگردان هانسی فلیک به نظر می‌رسد که در بوندسلیگا همچنان یکه تازی می‌کنند و علی‌رغم حذف از جام حذفی آلمان اما همچنان سنگر لیگ آلمان را در اختیار دارند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رابرت لواندوفسکی خیلی زود و در دقیقه‌ی 13 موفق شد از روی نقطه‌ی پنالتی دروازه‌ی حریف را باز کند و فشار را از روی دوش تیمش بردارد تا باواریایی‌ها بدون استرس به کار خود ادامه دهند. در نیمه‌ی دوم این بازی اما فشار روی دروازه‌ی بایرن مونیخ بیشتر شد و در نهایت آگزبورگ موفق شد یک پنالتی هم بدست بیاورد که این پنالتی در دقیقه‌ی 76 توسط آلفرد فینبوگاسون، به تیر دروازه کوبیده شد و هدر رفت تا آگزبورگ از نتواند از بهترین فرصت خود برای گلزنی استفاده کند.

 بایرن مونیخ اکنون 4 امتیاز بیش از تیم دوم جدول یعنی لایپزیگ دارد و باید دید که روندش به چه شکل ادامه خواهد داشت اما چیزی که واضح است این است که باواریایی ها با ادامه‌ی این روند باز هم قهرمانی های خود را تکرار خواهند کرد و می‌توانند به موفقیتی دیگر در لیگ آلمان برسند.

1470