پایان خشکسالی برای احمدزاده؛ بعد از 11 بازی گل زد!

پایان خشکسالی برای احمدزاده؛ بعد از 11 بازی گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان توانست در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، با گل فرشاد احمدزاده در دقیقه سی و نهم، از مهمان خود ملوان بندر انزلی پیش بیفتد. 

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده توانست با گلزنی روی پاس امید نورافکن در مقابل ملوان، اولین گل خود در این دوره از رقابت‌های جام حذفی را به ثمر برساند و عدد گل‌های خود در جام‌های حذفی را به 6 برساند. از نکات جالب گل اخیر او می‌توان به شکستن طلسم گل نزدن‌های او اشاره کرد. احمدزاده آخرین بار در بازی مقابل پیکان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق به گلزنی شده بود و حالا در بازی مقابل ملوان پس از گذشت 11 بازی که در ترکیب طلایی پوشان حضور داشته است موفق شده باز هم گلزنی کند. علاوه بر این فرشاد احمدزاده آخرین بار در مقابل گل گهر سیرجان و در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر موفق شده بود پاس گل بدهد تا 9 بازی از اثر مستقیم احمدزاده روی گل‌های سپاهان گذشته باشد.  

احمدزاده در این فصل در تمام رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی موفق به زدن 6 گل شده است تا با بهترین فصل خود از نظر گلزنی تنها دو گل فاصله داشته باشد. او در فصل 1397-1396 و وقتی که پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کرد؛ موفق شد در لیگ برتر 6 گل و در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هر کدام یک بار گلزنی کند تا با 8 گل در طول یک فصل، بهترین فصل خود از لحاظ گلزنی را پشت سر بگذارد. با توجه به این که 3 مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و هم چنین با توجه به احتمال صعود سپاهان به مرحله بعد جام حذفی امسال، احمدزاده فرصت این را خواهد داشت تا بر تعداد گل‌های خود بیفزاید و حتی این فصل، برترین فصل او از لحاظ گلزنی باشد.

7899