ادامه ماه عسل پورحمیدی با تی‌تی‌ها در گرو درخشش دوباره

ادامه ماه عسل پورحمیدی با تی‌تی‌ها در گرو درخشش دوباره

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی یکی از بازیکنان مهم حمید مطهری در بازی جام حذفی مقابل مس رفسنجان است.

به گزارش فوتبالی، شاید بتوان گفت حسین پورحمیدی به واسطه درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن و سپس کلین شیت در بازی برابر استقلال، فولاد و گل گهر در بی دردسر ترین روزهای خود در تبریز به سر می برد. سنگربانی که توانسته مجدداً اعتمادها به خود را جلب کند و با ۱۶ کلین شیت در صدر جدول دروازه بانان لیگ برتری از این حیث قرار دارد.

پورحمیدی حتی در بازی با گل گهر، در روزی که محمدرضا اخباری سنگربان سابق تی‌تی‌ها به تبریز آمده بود، بیش از هر زمانی تشویق شد تا سکوها این پیام را به وی منتقل کنند که باوجود همه انتقادات، پشت بازیکن خود، حتی روزی که دروازه بان محبوب آن ها در دروازه تیم دیگری است، هستند و اولویت آن ها بازیکنی است که لوگوی تراکتور بر تن دارد.

این ماه عسل پورحمیدی در تبریز می تواند با درخشش در بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان هم ادامه پیدا کرده و حتی به تثبیت بیشتری برسد. پورحمیدی همچنین از بازیکنان ویژه حمید مطهری خواهد بود که این مربی روی وی حساب ویژه ای باز کرده چرا که در نشست خبری قبلی خود در مرحله یک هتم نهایی جام حذفی هم گفته بود مربی باتجربه باید به ضربات پنالتی هم فکر کند.

باید منتظر ماند و دید سنگربان شماره یک تراکتور، درخشش بی نظیر خود در بازی با ذوب آهن را که منجر به مهار سه پنالتی شد، در بازی با مس رفسنجان هم می تواند داشته باشد و به تراکتور در راه رسیدن به جمع چهار تیم نهایی کمک کند یا نه. درخششی که محبوبیت دروازه بان خوزستانی را می تواند چندین و چند برابر کند.

1997